اخبار
1400/7/3 شنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ دکتر نادره بحری؛ رییس دانشگاه پیام نور واحد ملارد فرا رسیدن ماه مهر و  آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش پژوهان و جامعه دانشگاهیان تبریک گفت.

.

سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش در حالي آغاز مي شود كه متأسفانه باز هم به دلیل ادامه اپیدمی از حضور حقیقی و پرشور دانشجویان عزیز محروم هستیم و امیدواریم با توجه به اقدامات خوب، سريع و موفقي كه براي واكسيناسيون دانشگاهيان انجام شد و ادامه روند واكسيناسيون، در آینده ای نزدیک شاهد حضور اين عزيزان در دانشگاه باشيم و صداي شور و نشاط پویندگان دانش بار ديگر در فضاي دانشگاه طنين انداز شود.
دانشگاه در شرايط كرونايي تلاش نمود با همت والای استادان توانمند، دانشجویان پرتلاش و کارکنان متعهد، به رسالت علمی و دانشگاهی خویش عمل نمايد و با فراهم كردن زيرساخت هاي لازم براي توسعه آموزش هاي مجازي، بستر مناسبي را براي ارائه خدمات آموزشي به دانشجويان فراهم كند و گام هاي موثري را در جهت آموزش هاي الكترونيكي كه يكي از اهداف مهم طرح تحول راهبردي دانشگاه مي باشد، بردارد.
در سال تحصيلي جديد نيز تا زمان فراهم شدن شرايط مناسب براي آموزش حضوري، آموزش هاي مجازي ادامه خواهد داشت و اميدوارم دانشجويان با همتي والا، تلاشي مضاعف و تعامل با اساتيد و بهره مندي از دانش و تجربه آنان، بتوانند هر چه بيشتر در جهت ارتقاي سطح علمي خود بكوشند.
اينجانب ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان نوورود، آغار سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی به ويژه استادان گرانقدر و دانشجویانی که چندین مهر است در خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور واحد ملارد افتخار میزبانی آنان را داریم، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامي تلاشگران عرصه علم و دانش، سلامتی، موفقیت و سربلندی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر