اخبار
1400/9/7 یکشنبه
آغاز مهلت تغییر محل آزمون از فردا
آغاز مهلت تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور از 1 آذر/ معرفی رشته های مراکز چهارگانه تهران

.

با عنایت به برگزاری حضوری آزمون های پایان ترم مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور،تغییر محل آزمون از فردا 1 آذر ماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ آزمون های پایان ترم نیمسال جاری دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت مجازی و در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار خواهد شد. (جهت مشاهده جزییات نحوه برگزاری آزمون اینجا کلیک کنید)
برای حفظ سلامتی دانشجویان کارشناسی ارشد و پیشگیری از تردد بین شهرها امکان تغییر محل آزمون از فردا 1 آذر ماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه 8 آذرماه در سیستم گلستان ادامه خواهد داشت.

با تغییر محل آزمون کلیه دانشجویان می توانند فارغ از رشته تحصیلی، نزدیکترین مرکز دانشگاه پیام نور به محل سکونت خود را برای شرکت در آزمون ها انتخاب نمایند و نیازی به داشتن رشته تحصیلی ایشان در آن مرکز وجود ندارد.
 این موضوع درباره مراکز چهارگانه شهر تهران (تهران غرب، تهران شرق، تهران جنوب و تهران شمال) کمی متفاوت است.
لازم به ذکر است دانشجویانی که مرکز محل تحصیل و شهر محل سکونت ایشان یکی است نیازی به تغییر محل آزمون ندارند.

دانشجویان مراکز چهارگانه که ساکن شهری غیر از تهران هستند مانند سایر دانشجویان، فارغ از رشته تحصیلی می توانند نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود را انتخاب نمایند و ارتباطی به داشتن یا نداشتن رشته تحصیلی ایشان در آن مرکز ندارد.

اما دانشجویان سایر مراکز و استان ها که می خواهند یکی از مراکز چهارگانه تهران را برای محل آزمون تعیین نمایند می بایست مرکزی را که رشته تحصیلی آنها را دارد، انتخاب نمایند. 

لازم به ذکر است جهت تغییر محل آزمون می بایست بدهی شهریه تسویه شود، در غیر اینصورت منوهای سیستم گلستان غیرفعال بوده و امکان هیچ فعالیتی در آن وجود نخواهد داشت.

همچنین هزینه تغییر محل آزمون‌ پایان ترم برای دانشجو مبلغ ۵۷۵ هزار ریال است. که مبلغ آن در حساب شهریه دانشجو محاسبه می‌شود و تا پیش از فعال شدن کارت ورود به آزمون یا همان گزارش ۴۲۸ می‌بایست پرداخت شود.

معرفی رشته های مراکز چهارگانه مستقر در شهر تهران

(رشته های زیر شامل تمامی گرایش های آن می شود)

مرکز تهران جنوب: روانشناسی، علوم تربیتی، حقوق، الهیات، محیط زیست، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات انگلیسی، جغرافیا، تربیت بدنی
مرکز تهران غرب: مدیریت، حسابداری، اقتصاد، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی
تهران شمال: کلیه رشته های فنی و مهندسی
تهران شرق: کلیه رشته های کشاورزی، علوم پایه، هنر و معماری

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر