اخبار
1400/9/7 یکشنبه
تغییر محل آزمون کارشناسی ارش
امکان تغییر محل آزمون پایان ترم دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 1 آذرماه فراهم می شود

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ با توجه به برگزاری حضوری آزمون های پایان ترم مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به جهت رفاه حال دانشجویان امکان تغییر محل آزمون پایان ترم برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد فراهم شد.
با این امکان ضمن پیشگیری از تردد بین شهرها و استان های مختلف دانشجویان می توانند در شهر محل سکونت خود در آزمون های پایان ترم شرکت نمایند.

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد از تاریخ 1400/09/01 لغایت 1400/09/08 می باشد.

در این فرآیند دانشجو می تواند در تاریخ اعلامی ضمن مراجعه به سیستم گلستان درخواست تغییر محل آزمون پایان ترم خود را به نزدیکترین مرکز دانشگاه پیام نور به محل سکونت انتخاب نماید. این موضوع با داشتن رشته تحصیلی دانشجو در مرکزی که به عنوان محل آزمون انتخاب می نماید ارتباطی ندارد و فارغ از اینکه دانشجوی چه رشته ای است می تواند درخواست خود را ثبت نماید.

تذکر مهم:

در مراکز چهارگانه مستقر در شهر تهران (تهران جنوب، تهران شمال، تهران شرق و تهران غرب) روند تغییر محل آزمون با سایر مراکز  متفاوت است و به شرح زیر می باشد:

دانشجویان مراکز چهارگانه تهران
 که ساکن شهر یا استانی به جز تهران هستند می توانند فارغ از رشته تحصیلی درخواست دهند تا در شهر محل سکونت در آزمون شرکت نمایند.

اما دانشجویان سایر شهرها و استان ها که قصد دارند در شهر تهران در آزمون پایان ترم شرکت نمایند می بایست مرکزی را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند که رشته تحصیلی آنها را داشته باشد.

همچنین دانشجویان مراکز چهارگانه تهران مجاز به تغییر محل آزمون خود به یکی دیگر از مراکز چهارگانه تهران نیستند.

مثال: 
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حسابداری مرکز مشهد که ساکن شهر تهران است و قصد دارد در شهر تهران در آزمون ها شرکت نماید می بایست هنگام ثبت درخواست تغییر محل آزمون، مرکز تهران غرب که مجری رشته حسابداری است را انتخاب نماید.

دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل مرکز تهران جنوب که ساکن شهر اراک است و قصد شرکت در آزمون در شهر محل سکونت دارد، می تواند نزدیکترین مرکز دانشگاه پیام نور به محل سکونت خود را فارغ از اینکه رشته تحصیلی وی را داشته یا نداشته باشد، می تواند مرکز اراک را برای محل آزمون انتخاب نماید.

نکته مهم: جهت تغییر محل آزمون می بایست کل مبلغ شهریه تا پیش از اتمام مهلت فوق تسویه شود تا در آن زمان گزینه تغییر محل آزمون در سیستم گلستان فعال شود. بدیهی است امکان فوق برای دانشجویان بدهکار فعال نخواهد شد و این دانشجویان موظف هستند برای آزمون ها به مرکز محل تحصیل خود مراجعه نمایند.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر