اخبار
1394/10/23 چهارشنبه بازدید حاج آقا نبوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران به گزارش روابط عمومی واحد ملارد ، امروز چهارشنبه مورخ 23/10/94 حاج آقا نبوی و هیأت همراه از دانشگاه پیام نور واحد ملارد بازدید بعمل آوردند. جهت ادامه گزارش کلیک نمایید. -


بازدید حاج آقا نبوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران

به گزارش روابط عمومی واحد ملارد ، امروز چهارشنبه مورخ 23/10/94 حاج آقا نبوی و هیأت همراه از دانشگاه پیام نور واحد ملارد بازدید بعمل آوردند.

این دیدار  با صرف صبحانه کاری با حضور ریاست دانشگاه پیام نور واحد ملارد و کارکنان این دانشگاه آغاز شد ، در این جلسه گزارشی مبسوط و تصویری از چگونگی عملکرد واحد فرهنگی این دانشگاه و ستاد اقامه نماز و امام جماعت محترم واحد به استحضار ایشان رسید و در ادامه  از قسمت های مختلف دانشگاه از مجتمع فرهنگی ، مسجد و کتابخانه و حوزه های امتحانی بازدید نمودند.

در پایان حاج آقا نبوی ضمن اشاره به همدلی و ارتباط خوبی که بین ریاست دانشگاه و همکاران واحد وجود دارد ، این مهم را تحسین نموده و بر استمرار آن تاکید نمودند ،همچنین با توجه به وسعت زمین دانشگاه ، موقعیت جغرافیایی و آب و هوای منطقه ایشان پیشنهاد دادند در صورت امکان مهمانسرایی جهت اقامت همکاران و اساتید دانشگاه احداث گردد.