1397/9/28 چهارشنبه نکات قابل توجه در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم  
  1. دانشجویانی که به نحوه طراحی سوالات و یا کلید آزمونهای چند گزینه ای اعتراض دارند ، می بایست سه روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته نسبت به تکمیل فرم درخواست بررسی سوال در سیستم جامع دانشگاهی گلستان اقدام نمایند. درخواست تجدید نظر یا اعتراض به سوال و کلید به هیچ وجه به صورت غیر سیستمی(خارج از سیستم جامع آموزشی گلستان ) مورد پذیرش نمی باشد.

2-دانشجویان محترم می توانند از طریق منوی کاربر،صفحه مشاهده نتایج آزمون  اطلاعات مربوط به تصویر سوال،کلید، پاسخنامه درس و نمره آزمون به تفکیک چندگزینه ای،تشریحی ،عملی ، میان ترم و همچنین میزان بارم بندی مربوط را مشاهده نمایند.

3-دانشجویانی که به دلایل موجه موفق به اخذ گزارش کارت آزمون نشده اند می توانند در ایام امتحانات با مراجعه به آموزش نسبت به اخذ گزارش 428  اقدام نمایند.

4-لیست شماره صندلی دانشجویان یک روز قبل از آزمون در پورتال دانشگاه درج خواهد شد لذا قبل از حضور در جلسه آزمون شماره صندلی خود را یادداشت نمائید.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر