1397/9/28 چهارشنبه اطلاعیه مهم امتحانات  اطلاعیه مهم امتحانات
به اطلاع می رساند به همراه داشتن کارت دانشجویی و گزارش 428 (قابل اخذ از سیستم جامع گلستان) و کارت ملی در ایام امتحانات الزامی است . درغیر اینصورت از ورود به حوزه امتحانی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
با توجه به اینکه دانشگاه به هیچ عنوان امکان در اختیار گذاشتن لوازم نوشت افزار به خصوص مداد به دانشجویان را ندارد لذا همراه داشتن مداد مشکی نرم پررنگ جهت پاسخگویی به سوالات تستی الزامی می باشد.

دانشجویانی که به نحوه طراحی سوالات و یا کلید آزمونهای چند گزینه ای اعتراض دارند ، می بایست سه روز پس از برگزاری آزمون به مدت یک هفته نسبت به تکمیل فرم درخواست بررسی سوال در سیستم جامع دانشگاهی گلستان اقدام نمایند. درخواست تجدید نظر یا اعتراض به سوال و کلید به هیچ وجه به صورت غیر سیستمی(خارج از سیستم جامع آموزشی گلستان ) مورد پذیرش     نمی باشد.
دانشجویان محترم می توانند از طریق منوی کاربر،صفحه مشاهده نتایج آزمون  اطلاعات مربوط به تصویر سوال،کلید، پاسخنامه درس و نمره آزمون به تفکیک چندگزینه ای،تشریحی ،عملی ، میان ترم و همچنین میزان بارم بندی مربوط را مشاهده نمایند.

به دانشجویان مهمان و حضور در امتحان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و الکترونیکی که دارای آزمون تشریحی می باشند، موکداً تاکید  می گردد که می بایست فقط در صفحه ای که دارای بارکد و مشخصات دانشجو می باشد به سوالات پاسخ دهند و دقت نمایند پاسخ سوالات از کادر مربوطه در پاسخنامه خارج نگردد. همچنین دانشجویان موظفند محل مربوطه در پاسخنامه ها را با خودکار امضا نمایند.

دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک درس آزمون دارند،در صورت همزمانی دو آزمون رایانه ای ،یک آزمون به صورت رایانه ای و آزمون بعدی به صورت کاغذی برگزار می گردد و زمان اعلام شده برای آزمون هردرس به صورت جداگانه محاسبه می شود لازم به ذکر است الویت زمانی برگزاری آزمون با آزمون رایانه ای می باشد.
دانشجویان لازم است در ابتدای جلسه موضوع را به مسئول جلسه اطلاع دهند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر