1395/7/7 چهارشنبه اطلاعیه ویژه دانشجویان جدید الورود اطلاعیه ویژه دانشجویان جدید الورود
----

اطلاعیه شهریه

1-   شهریه ثابت نیمسال اول 69-95 حدود 1400000 ریال می باشد و دانشجو پس از پرداخت شهریه ثابت میتواند اقدام به انتخاب واحد نماید.

2-   یک ماه پس از انتخاب واحد و بعد از زمان حذف و اضافه دانشجو موظف به پرداخت شهریه متغیر می باشد.

3-   اخذ گزارش 428(کارت ورود به جلسه آزمون) فقط در صورت بدهکار نبودن دانشجو صادر خواهد شد و در صورتی که دانشجو بدهکار بوده و گزارش 428 نداشته باشد امکان شرکت در جلسه آزمون پایان ترم برای ایشان میسر نخواهد بود.

4-   دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران باید اطلاعات مربوط به ایثارگری(خانواده شهدا یا جانباز بالای 25%) را در سایت گلستان تکمیل کرده و سپس با ارائه کد ایثارگری به امور مالی دانشجویی از تسهیلات شهریه رایگان برخوردار گردند. لازم به ذکر می باشد برای دانشجویی که مشروطی ندارد 100% شهریه رایگان می باشد، یک ترم مشروطی 60%، دو ترم مشروطی 40% و بیش از دو ترم هیچگونه تخفیفی درنظر گرفته نمیشود.


جدول گروه معارف

به اطلاع می رساند امکان اخذ درس از گروه معارف اسلامی در هر نیمسال تنها یک عنوان درسی می باشد.

این دروس مطابق جدول ذیل در منوی انتخاب واحد ارائه گردیده است . 

ردیف

نام درس

تعداد دروس مورد نیاز از هر گرایش برای دانشجویان کارشناسی

1

اندیشه اسلامی 1

گذراندن هر دو درس الزامی است.

اندیشه اسلامی 2

2

آیین زندگی(اخلاق کاربردی)

گذراندن تنها یک درس به انتخاب دانشجو الزامی است.

اخلاق اسلامی(مبانی و مفاهیم)

فلسفه اخلاق(با تکیه بر مباحث تربیتی)

3

آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

گذراندن تنها یک درس به انتخاب دانشجو الزامی است.

انقلاب اسلامی ایران

اندیشه سیاسی امام خمینی

4

فرهنگ و تمدن اسلام و ایران

گذراندن این درس الزامی است.

5

تفسیر موضوعی قرآن

گذراندن تنها یک درس به انتخاب دانشجو الزامی است.

تفسیر موضوعی نهج البلاغه

 

 

راهنمای انتخاب واحد در سیستم جامع دانشگاهی گلستان

1-     به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir  مراجعه نمائید.

2-     پس از ورود به سیستم شناسه کاربری ، شماره دانشجویی شما و گذرواژه، شماره شناسنامه تان می باشد.

3-     پس از ورود به سیستم رمز ورود خود را تغییر دهید.

4-     پس از تغییررمز به ترتیب در قسمت ثبت نام ، عملیات ثبت نام  و ثبت نام اصلی کلیک نمائید.

5-     در قسمت ثبت نام اصلی توجه به معدل معیار و حداکثر واحد قابل اخذ در هر نیمسال الزامی می باشد. لیست دروس ارائه شده در قسمت پایین صفحه مشخص می باشد .جهت انتخاب دروس روی درس مورد نظر کلیک نمائیدتا به قسمت بالای صفحه انتقال یابد. بعد از انتخاب همه دروس طبق دروس مربوط به ترم اول موجود در لیست ارائه دروس،روی گزینه اعمال تغییرات دوبار کلیک نمائید.

6-     جهت گرفتن نتیجه انتخاب واحد و میزان شهریه به قسمت ثبت نام –گزارشهای ثبت نام-ثبت نام –گزارش نتیجه ثبت نام(ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام مراجعه نمائید.

7-     جهت پرداخت شهریه به قسمت آموزش-شهریه-پرداختهای الکترونیکی دانشجو مراجعه نموده و شهریه را پرداخت نمائید.

جهت اخذ گزارش پرداخت شهریه به قسمت آموزش-گزارشهای آموزش-شهریه-لیست ها و آمارها- فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور مراجعه نمائید



روند انجام امور آموزشی


اطلاعیه معادلسازی دروس

به اطلاع می رساند دانشجویانی که علاوه بر مدرک پیش دانشگاهی دارای مدرک کاردانی ناپیوسته و یا کارشناسی می باشند می توانند جهت معادلسازی دروس به شیوه ذیل اقدام نمایند:

1.     تکمیل فرم درخواست تطبیق واحد و ارائه آن به کارشناس رشته

2.     مکاتبه کارشناس رشته  با دانشگاه قبلی جهت دریافت ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی

3.     پی گیری وصول ریزنمرات  به دانشگاه توسط دانشجو

4.     پر کردن فرمهای مربوط به تطبیق واحد توسط دانشجو (وصول تاییدیه پیش دانشگاهی الزامی است.)

5.     انجام امور تطبیق واحد توسط کارشناس رشته

6.     مراجعه دانشجو به سامانه گلستان جهت رویت نتیجه تطبیق واحد (قسمت اطلاعات جامع -ترم دروس انتقالی)

لازم به ذکر است جهت محاسبه هزینه تطبیق واحد به کارشناس مالی دانشجویی مراجعه گردد.

مراحل درخواست گواهی اشتغال به تحصیل،کارورزی و کارآموزی

1-      تسویه مالی دانشجو با دانشگاه

2-      تکمیل فرم درخواست مربوط به گواهی اشتغال به تحصیل،کارورزی یا کارآموزی با ذکر کامل مشخصات و ذکر نام ارگان مورد درخواست

3-      اخذ نامه از کارشناس در زمان اعلام شده از سوی کارشناس

مرخصی تحصیلی

1-      مراجعه به سامانه گلستان در ایام انتخاب واحد و ثبت درخواست مرخصی تحصیلی از منوی ذیل:

دانشجو- درخواستها-درخواست مرخصی برای یک ترم-ثبت علت مرخصی و اعمال تغییرات                                 

2-      اخذ گزارش 163 و پرداخت شهریه ثابت

اخذ معافیت تحصیلی

دانشجویان آقا در صورت نداشتن کارت پایان خدمت ،جهت دریافت معافیت تحصیلی باید در هنگام ثبت نام فرم درخواست معافیت تحصیلی را تکمیل نمایند و این فرم پس از الصاق عکس و مهر شدن، توسط دانشجو به پلیس + 10 تحویل داده میشود تا جوابیه آن از نظام وظیفه به دانشگاه مسترد گردد.

اینگونه دانشجویان در هنگام ثبت نام نباید بیش از یکسال از تاریخ دریافت مدرک پیش دانشگاهی شان گذشته باشد.

معافیت تحصیلی که دبیرستان برای این دانشجویان از نظام وظیفه دریافت نموده است برای ادامه تحصیل در دانشگاه کافی نبوده و دانشجویان پذیرفته شده نباید به آن اکتفا کنند.

سال مشمول شدن : سال تولد دانشجو + 18

سال اعزام : سال تولد دانشجو + 19  می باشد، که در صورت عدم ارسال دفترچه  و دریافت برگ سبز از نظام وظیفه درفرجه یکساله فراغت از دبیرستان معافیت تحصیلی به ایشان تعلق نمی گیرد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر