1395/3/27 پنجشنبه اطلاعیه صدور الکترونیکی مجوز خروج از کشور دانشجویان اطلاعیه صدور الکترونیکی مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول وظیفه عمومی ------

اطلاعیه صدور الکترونیکی مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول وظیفه عمومی از سوی ناجا

            الف)- کلیه دانشجویان متقاضی سفرهای زیارتی و سیاحتی  حداقل 2 هفته قبل از تاریخ عزیمت  با مراجعه با سایت نیروی انتظامی به نشانی الکترونیکی http://evazifeh.epolice.ir  با درج کد ملی و کد سخا در قسمت ((ورود کاربر)) درخواست خود را از طریق تکمیل فرم مربوطه ارسال نمایند. ( اطلاعات بیشتر پس از ورود متقاضی قابل دریافت است).                                    

 

1- کد سخا در برگ معافیت تحصیلی درج شده است.                                                             

2- دانشجویانی که معافیت تحصیلی آنان صادر نشده است می توانند با مراجعه به مرکز محل تحصیل با اخذ یک نسخه از درخواست معافیت تحصیلی ارسالی به ناجا، با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به دریافت برگ معافیت تحصیلی و کد سخا اقدام نمایند.                                

تذکر: کلیه ادارت آموزش مراکز موظفند نسبت به پیگری و دریافت برگه معافیت تحصیلی صادره از ناجا در اولین نیم سال تحصیلی سال ورود هر دانشجو اقدام نموده و مجوز های موقت ثبت نام را ملاک معافیت تحصیلی تلقی ننمایند.                                                                        

3– صدور مجوز اولیه سفرهای علمی مطابق روال گذشته با معرفی دانشجو توسط مرکز محل تحصیل به سازمان مرکزی انجام می شود.

ب)- افتتاح حساب در بانک قوامین به منظور انجام امور مالی مربوطه برای کلیه دانشجویان متقاضی خروج از کشور ضروری است.                                                                                

ج)- داشتن شماره همراه که پیام تبلیغاتی آن مسدود نباشد به منظور دریافت پیام های بعدی ، کد رهگیری و پیگیری درخواست الزامی است.

 

د)- پس از ثبت درخواست متقاضی در پورتال ناجا ، بررسی صدور مجوز خروج از کشور توسط سازمان مرکزی و تایید آن منوط به  ثبت نام دانشجو در آن نیم سال می باشد.                                  

و)- طبق اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا از این پس مکاتبه خروج از کشور به صورت حضوری و فیزیکی از دانشجویان پذیرفته نمی شود وکلیه امور از طریق سایت مربوطه انجام می شود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر