1395/7/11 یکشنبه جشن خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید و تجلیل از فارغ التحصیلان جشن خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید و تجلیل از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور ملارد برگزار شد --

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ملارد ، جشن خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید و تجلیل از فارغ التحصیلان  دانشگاه پیام نور ملارد صبح روز یکشنبه  یازدهم مهرماه در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد .

این مراسم با استقبال گرم و پرشور دانشجویان ورودی جدید و خانواده ایشان مواجه شد ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فرجی معاونت محترم نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ، هیأت همراه  و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فراهانی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ملارد نیز در این مراسم حضور داشتند .

در ابتدا آیاتی از کلام خدا تلاوت و سرود جمهوری اسلامی ایران نواخته شد ، سپس سرکار خانم بحری ، رئیس دانشگاه پیام نور ملارد و بعد ازایشان حاج آقا فرجی ، معاون محترم نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران سخنرانی نمودند.

خانم بحری در سخنان خود به مزایای دانشگاه پیام نور اشاره کردند و دانشجویان را به تحصیل علم با انگیزه بالا همراه با تقویت اخلاق و اعتقادات دینی ، شرکت در انجمن های علمی دانشگاه و حضور فعال در برنامه های فرهنگی دعوت نمودند.

معاون محترم نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران در خصوص شهریه کم دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه ها ، و  امکان انجام فعالیت های جانبی در کنار تحصیل و دیگر  مزایای دانشگاه پیام نور صحبت نمودند.

حاج آقا فرجی  فرمودند : دانشجو باید باور کند که از دانش آموزی به سمت دانشجویی آمده است ، پس برای تحصیل علم باید تلاش کند و نهایت بهره را از فضای دانشگاه ببرد.

همچنین ایشان دانشجویان را به شرکت در فعالیت های مختلف فرهنگی دعوت نمودند.

در طول این مراسم کلیپ هایی از فعالیت های انجمن های علمی ، موفقیت های دانشجویان سالهای بالاتر و سایر فعالیت های دانشگاه به نمایش در آمد.

همچنین برنامه ای درخصوص بزرگداشت دفاع مقدس و تصنیفی در مدح امام رضا (ع) اجرا گردید. در پایان مراسم نیز از دانشجویان پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشجویانی که موفق به کسب مقام برتر ورزشی ، علمی ، قرآنی و همچنین دانشجویان فعال انجمن های علمی دانشگاه با اهداء لوح ، تقدیر و تشکر گردید . سپس دانشجویان ورودی جدید به همراه مدعوین ضمن پذیرایی پکهای فرهنگی و گل دریافت و از غرفه های دستاوردهای علمی و فرهنگی ، کانون قرآن و عترت و نمایشگاه گل و گیاه دانشجویان کشاورزی بازدید نمودند. در پایان شرکت کنندگان با پخش اذان ظهر به استقبال نماز جماعت رفتند.











 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر