1393/7/17 پنجشنبه برگزاری مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد ملارد ، مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در روز سه شنبه مورخ 15/7/93 راس ساعت 9:30 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد ملارد ، مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در روز سه شنبه مورخ 15/7/93 راس ساعت 9:30 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه محترم شهرستان ملارد ، جناب آقای کرمی فرماندار محترم شهرستان ملارد ، جناب آقای ماهرو زاده از دفتر نماینده محترم شهرستان های شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر و شهرداری ملارد و صفادشت و جمعی از مسئولین ادارات و دانشگاه های شهرستان نیز حضور داشتند.در ادامه کلیه حضار با همنوایی سرود جمهوری اسلامی ایران را زمزمه نمودند و پس از پخش دعای پر فیض فرج ، حضار به سخنرانی سرکار خانم علی بخشی سرپرست محترم دانشگاه پیام نور واحد ملارد صفادشت گوش سپردند.

بخشی از سخنان ایشان به این شرح است:

ریاست محترم دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از حضور امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان و جمعی ازمسئولین شهری و ادارات و دانشگاهها و همچنین خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود، درابتدا به معرفی دانشگاه در جنبه های مختلف پرداختند و دانشگاه را مکانی برای ارتقای زمینه های علمی ، فکری، فرهنگی ، فردی وشخصیتی دانستند و ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان جدید الورود، در جهت ساختار شناسی و هماهنگی دانشجویان با دانشگاه رهنمودهایی بیان فرمودند.

در این مراسم حجت الااسلام و المسلمین حاج آقا حسینی به ایراد سخن پرداختند که بخشی از سخنرانی ایشان به شرح ذیل است:

ایشان ضمن تشکر از زحمات ریاست محترم دانشگاه پیام نور واحد ملارد-صفادشت  بیان داشتند که ارزش هر انسان به قدر دانش اوست وبه دونکته در جهت دستیابی به خیر و برکت در علم اشاره کردند که یکی احترام به والدین و دیگری احترام به اساتید بود.

در ادامه جناب آقای کرمی نیز سخنانی بیان داشتند که به گوشه ای از آن اشاره می شود:

ایشان نیز پس از تبریک به مناسبت ورود دانشجویان جدید الورود، بیان داشتند که وظیفه دانشجو صرفا علم آموزی نبوده و غیر از بحث علم می بایست در عرصه های مختلف اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی نیز شرکت کنند.

همچنین در این مراسم سرود خوانی ، شعرخوانی و طنز نیز اجرا شد. در پایان مراسم به دانشجویان فارغ التحصیل سالهای قبل که در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده بودندو همینطور به دانشجویان فعال در انجمن علمی روانشناسی و همینطور به مدرس نمونه این واحد تقدیرنامه و جوایزی اهدا شد.















 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر