1394/7/7 سه‌شنبه به راستی که زائران بیت الله الحرام به چه جرمی کشته شدند و خون اینان به چه بهایی ریخته شد؟ -

به راستی که زائران بیت الله الحرام به چه جرمی کشته شدند و خون اینان به چه بهایی ریخته شد؟

آری ؛ شاید ریخته شدن این خون ها، خون بهایی باشد که حکام کشورهای منطقه باید به دلیل سکوت در برابر فجایع عراق، سوریه، بحرین و یمن بپردازند!

به راستی که خائنین به بیت الله الحرام چگونه می توانند لیاقت اداره امور مربوط به حج را بر عهده داشته باشند؟

شاید در روزی که حکام سعودی، یعنی همان نوکران استکبار جهانی، باید به تدبیر امور مربوط به حج می پرداختند، مشغول طرح ریزی برای حمله ای مجدد به مردم مظلوم یمن بوده اند.

باید توجه داشت که این مشکلات هرگز با تذکر دادن به رژیم سعودی پایان نخواهند یافت.

خیال باطلی است که گمان کنیم چنین حوادثی صرفاً به دلیل سوء مدیریت های غیر عمدی رخ داده است ؛ آری، پس از گذشت ۲۸ سال از فاجعه کشتار حجاج توسط این رژیم منحوس، بار دیگر نقاب نفاق و فریب از چهره ی مدعیان دروغین اسلام برانداخته شد و سرنوشت حکام حجاز با سرنوشت آمریکا پیوند خورد.

بدون شک دولت ها و ملت های اسلامی نباید به قرائت بیانیه های خشک، بی روح و تشریفاتی قناعت کنند، بلکه باید به دنبال اقدامی عملی برای کوتاه کردن دستان کثیف رژیم سعودی باشند یا خود را برای حوادثی این چنینی و شاید به مراتب خونبارتر از این آماده کنند.

اقدامی عملی برای نجات دادن امت اسلامی از دستان تروریست های نیابتی آمریکا در منطقه و اقدامی عملی برای به وحدت رساندن کشورهای اسلامی.

اما آنچه بیش از دیگر موضوعات مهم به چشم می خورد، این است که جهان اسلام در هیاهوی این فاجعه که به راستی کام مسلمانان را تلخ کرده است، نباید مسئله اصلی جهان اسلام، یعنی همان مسئله قبله اول مسلمین را فراموش کند.

قطعاً، کشوری که می تواند در این هیاهو بیشترین استفاده را از شرایط موجود داشته باشد، همین رژیم جعلی صهیونیستی ست، که با استفاده از این شرایط و منحرف کردن افکار عمومی، به تجوازها و حتک حرمت های خود ادامه خواهد داد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر