1395/6/14 یکشنبه مراسم تجلیل از زوجهای جوان و موفق شهرستان ملارد مراسم تجلیل از زوجهای جوان و موفق شهرستان ملارد --


به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری دانشگاه ، فرمانداری و ادارات شهرستان از 16 زوج‌ جوان و موفق شهرستان ملارد تجلیل و برای آنان جشن گرفته شد.

علیرضا صیفوری رئیس ستاد امور جوانان شهرستان  در این مراسم ضمن خیر مقدم‌گویی به حاضرین هدف از برگزاری این مراسم را ترغیب و ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه عنوان و اظهار کرد: در جامعه امروزی ازدواج‌های آسان راهکار اصلی حفظ ساختار خانواده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم با همیاری ادارات برای تجلیل و جشن ازدواج 16 زوج‌جوان شهرستان ملارد انجام شده است، امیدواریم این فرهنگ هرروز غنی‌تر شود و شاهد ازدواج‌های آسان دیگری نیز در این شهرستان باشیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسینی امام جمعه ملارد نیز در این مراسم با بیان احادیث و روایات از اخلاق زوج‌ها در خانواده گفت: راه‌حل زندگی سالم بدون دغدغه، آبرومند و پایدار توجه به سفارش‌ها دین مبین اسلام است، اگر زوج‌های جوان آن را رعایت کنند شاهد جامعه بسیار پربار در بحث خانواده هستیم.این مراسم با اجرای برنامه های مفرح ، کارگاه ازدواج موفق و درپایان تقدیر و تقدیم هدایا به زوجهای جوان به پایان رسید.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر