1395/8/26 چهارشنبه اطلاعیه تعیین محل آزمون (مهمان اضطراری) اطلاعیه تعیین محل آزمون (مهمان اضطراری) --

                                                اطلاعیه تعیین محل آزمون (مهمان اضطراری)

بدینوسیله به اطلاع می رساند دانشجویان متقاضی تغییر محل آزمون(مهمان اضطراری) از تاریخ 01/09/95 لغایت 09/09/95 می توانند با مراجعه به دانشگاه تقاضای کتبی خود را ارائه نمایند. ضمناً توجه به نکات ذیل ضروری می باشد.

1-      جهت رفاه حال دانشجویان کارشناسی، درخواست تعیین مرکز آزمون (مهمان اضطراری) در کلیه مراکز /واحدهای تابعه هر استان از طریق فکس نیز پذیرفته شود. شماره فکس 65438442 داخلی 110

1.       دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت 1395، از آنها ثبت نام بعمل آمده است، برگزاری آزمونهای پایان ترم ایشان در محل ثبت نام خواهد بود.

2.       امکان تغییر محل آزمون برای دانشجویانی که در ایام امتحانات دارای ماموریت اداری از محل اشتغال خود می‌باشند، مقدور نمی باشد.( امکان برگزاری آزمون در بیش از یک مرکز مقدور نمی باشد.)

3.      دانشجویانی که عضو تیم ملی بوده و یا در اردوهای و مسابقات ورزشی شرکت خواهند داشت، قبل از شروع امتحانات نسبت به ارسال و اعلام تاریخ مربوطه، به مرکز/واحد خود اقدام نمایند. اینگونه دانشجویان صرفاً می‌توانند یک مرکز/واحد را به عنوان محل آزمون خود انتخاب نمایند. ( امکان برگزاری آزمون در بیش از یک مرکز مقدور نمی باشد.)

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر