1395/2/15 چهارشنبه مراسم بزرگداشت روز استاد و جشن مبعث رسول اکرم (ص) مراسم بزرگداشت روز استاد و جشن مبعث رسول اکرم (ص) -----------

مراسم بزرگداشت روز استاد و جشن مبعث رسول اکرم (ص) روز چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 ساعت 10 صبح در سالن همایش های دانشگاه پیام نور ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد ملارد این مراسم با حضور اساتید ، همکاران و دانشجویان دانشگاه ملارد برگزار گردید ، و ریاست واحد مبعث پیامبر اسلام (ص) را به تمام مسلمانان تبریک گفت ، خانم بحری ضمن تبریک روز معلم ، یاد و خاطره ی استاد شهید دکتر مرتضی مطهری را گرامی داشتند و در خصوص مقام شامخ معلم با اشاره به احادیث و آیه های شریفه قرآن کریم سخنانی ایراد نمود.

در این برنامه خانم بحری ضمن اهداء لوح تقدیر به اساتید این واحد، از دانشجویان انجمن کشاورزی به جهت تلاشهای روز درختکاری ، دانشجویان تیم فوتسال به مناسبت کسب مقام  دوم مسابقات فوتسال شهرستان و همینطور فارغ التحصیل روشن دل این دانشگاه نیز با اهداء لوح تقدیر نمود.

در پایان مراسم شرکت کنندگان از غرفه های مردم شناسی و جشنواره غذا که به همت دانشجویان رشته مدیریت جهانگردی و سایر دانشجویان برپا شده بود ، دیدن نمودند .










 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر