1396/3/7 یکشنبه قابل توجه دانشجویان گرامی اطلاعیه های مربوط به امتحانات پایان نیمسال 3952 به دانشجویان حضور در امتحان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و الکترونیکی که دارای آزمون تشریحی می باشند، موکداً تاکید  می گردد که می بایست فقط در صفحه ای که دارای بارکد و مشخصات دانشجو می باشد به سوالات پاسخ دهند. همچنین دانشجویان موظفند محل مربوطه در پاسخنامه ها را با خودکار امضا نمایند.

دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک درس آزمون دارند،در صورت همزمانی دو آزمون رایانه ای ،یک آزمون به صورت رایانه ای و آزمون بعدی به صورت کاغذی برگزار می گردد و زمان اعلام شده برای آزمون هردرس به صورت جداگانه محاسبه می شود لازم به ذکر است الویت زمانی برگزاری آزمون با آزمون رایانه ای می باشد.
دانشجویان لازم است در ابتدای جلسه موضوع را به مسئول جلسه اطلاع دهند.

دانشجوی محترم جهت ورود به حوزه آزمون پرداخت شهریه متغیر و اخذ گزارش کارت آزمون از سامانه گلستان اجباری بوده و به همراه داشتن گزارش کارت ازمون، کارت دانشجویی و کارت ملی الزامی می باشد .از ورود دانشجویان فاقد موارد یاد شده به حوزه امتحانی جلوگیری خواهد شد.

دانشجویان محترم از آوردن تلفن همراه و ساعت هوشمند به جلسات امتحان خودداری نمائید. به همراه داشتن تلفن همراه (خاموش یا روشن) و ساعت هوشمند در جلسه امتحان تخلف محسوب شده و برابر آیین نامه انضباطی رفتار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر